TOP 13 AWESOME COVER SONGS

Salam 1Malaysia.
Hari ni aku malas nak meningkatkan produktiviti,
so buat pertama kali dalam sejarah,
aku just nak review kat korang


TOP 13 AWESOME COVER SONGS
IN MY PLAYLIST


Oleh sebab list ni mengikut taste aku yang universal, so korang boleh dengar macam-macam jenis cover kat bawah ni.
Ada akustik, ada metal, ada screamo, ada macam-macam... Tapi yang penting semua ni ada dalam playlist aku.
Sori la kalau xde lagu yang korang minat. Orang lain punye playlist, aku pedulik hape? Hahaha











Jangan Tinggal Daku (Amuk)
original song by P. Ramlee













Forget You (Plain White T's)
original song by Cee-lo Green












Happy Together (Simple Plan)
original song by The Turtles














Beat It (Fall Out Boy ft. John Mayer)
original song by Micheal Jackson













Fuck You (When The Lights Out)
original song by Cee-Lo Green












Come As You Are (Yuna)
original song by Nirvana















Feel Good Inc (Josie Charlwood)
original song by Gorillaz















Grenade (Sekumpulan Orang Gila)
original song by Bruno Mars

















Singkong dan Keju (Khalifah)
original song by Bill & Brod















Pelangi Petang (Def Gab C)
original song by Sudirman














Misery (Langsuyr)
original song by Cromok

















Wish You Were Here (F.T.G)
original song by Pink Floyd






















and the winner is.....


























Oops I Did It Again (Children of Bodom)
original song by Britney Spears


0 comments:

Powered by Blogger.

Copyright © / Neo Zora

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger