New Project - Tribute to Butterfingers and TTS

Yo. Bulan lepas Faris ajak aku main ngan BITS untuk teater Putera Sangkar Maut
under Tronoh Theatre Shop (TTS). Syok dowh dapat show besar camtu. hahaha..
Tapi dalam banyak2 lagu yang kitorang main,ada 1 lagu yang paling special :

Butterfingers - Vio-pipe

Lagu ni diorang amek jadi lagu penutup rasmi untuk teater tu.
Yang paling best, lepas abes show, kitorang jamm lagu ni. Stok layan gila babi.
Head banging, moshing (konon2 la) sampai berpeluh2. Aku pon tak tau ape kejadahnya semua org
tiba2 naik syeikh. Siap gaduh2 lagi. Ada yang pengsan. Okay, 2 ayat last tu aku tipu.


So, as a tribute, projek baru aku ialah aku nak meremix(?) lagu Vio-pipe menggunakan
DAW yang aku baru nak try. Nama dia REAPER. (kalau ada masa nanti aku review pasal software ni)

cantik tak? ada bukit, ada ombak, ada macam2...



0 comments:

Powered by Blogger.

Copyright © / Neo Zora

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger